ilość towarów( 0 )
0,00 zł
Zrealizuj zamówienie
sklep komputerowy Warszawa

OUTLET KOMPUTEROWY - WARSZAWA

nasze salony warszawa

Kategorie
strzalkaLaptopy
strzalkaRozbudowa laptopów
strzalkaStacje dokujące
strzalkaTelefony i smartfony
strzalkaAkcesoria do laptopów
strzalkaBaterie do Laptopów
strzalkaZasilacze do laptopów
strzalkaKomputery Stacjonarne
strzalkaMonitory
strzalkaSerwery
strzalkaMatryce do laptopów
strzalkaKlawiatury do laptopów
strzalkaZawiasy do laptopów
strzalkaTaśmy i inwertery matryc
strzalkaWentylatory do laptopów
strzalkaGniazda zasilania
strzalkaKable do zasilaczy
Producenci
Informacje
strzalkaDofinansowanie
strzalkaPartnerzy
strzalkaPrzetargi
strzalkaRegul. obow. do 24.12.2014
strzalkaRegul. obow. od 25.12.2014
strzalkaKontakt
strzalkaWysylka i zwroty
strzalkaO firmie
strzalkaJak kupić na raty
strzalkaUsługi serwisowe
strzalkaSkup komputerów
strzalkaBony serwisowe
strzalkaSkup telewizorów
strzalkaSkup telefonów
strzalkaCennik
strzalkaMapa Sklepu
strzalkaKatalog produktów
Koszyk
... jest pusty
Promocje
Nokia N73
Nokia N73
149,00 zł
119,00 zł
Zobacz wszystkie
Wysyłka i zwroty
1. Firma MaromaComputers.pl udziela zawsze gwarancji na sprzedany sprzęt na okres wyszczególniony w karcie gwarancyjnej.

2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń, które powstały wskutek używania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem. Nie obejmuje też kompatybilności sprzętu z oprogramowaniem użytkownika.

3. Gwarancja nie obejmuje baterii, z wyjątkiem umówionego okresu na ich sprawdzenie oraz materiałów eksploatacyjnych, które z czasem ulegają zużyciu.

4. Warunkiem uwzględnienia gwarancji jest podpisany dokument gwarancji wraz z dokumentem zakupu oraz nienaruszone plomby gwarancyjne na sprzedawanym sprzęcie.

5. W przypadku reklamacji Kupujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt na własny koszt do serwisu firmy MaromaComputers.pl, który mieści się przy ul. Osowskiej 79/73 lok. 1 w Warszawie.

6. Firma MaromaComputers.pl nie odpowiada za informacje zawarte na nośnikach i dyskach twardych naprawianego urządzenia.

7. W przypadku nie odebrania sprzętu po upływie 3 miesięcy, klient zostanie powiadomiony telefonicznie bądź listownie i jeżeli w terminie 14 dni od tego momentu sytuacja nie ulegnie zmianie – sprzęt zostanie oddany do utylizacji lub zniszczenia.

8. MaromaComputers.pl dokona naprawy sprzętu w trakcie obowiązywania gwarancji w terminie do 14 dni roboczych od momentu jego dostarczenia. Jeżeli naprawa nie będzie możliwa, towar zostanie wymieniony na taki sam bądź w razie jego braku zostanie dokonana procedura korekty i zwrotu pieniędzy. Sprzedający w terminie 3 dni od daty korekty zwróci Kupującemu pełną kwotę przelewem bankowym bądź przekazem pocztowym.

9. Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu na czas naprawy, ale jest to dodatkowo płatne.
Powrót